معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

فعالیت ۹ مرکز درمانی ویژه خدمات‌رسانی سرپایی به مراجعان مشکوک به کرونا ویروس در شیراز

شیراز(پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزوده شدن دو مرکز جدید ارائه خدمات سرپایی به مراجعان مشکوک به کروناویروس خبر داد و افزود: در حال حاضر ۹ مرکز درمانی به بیماران سرپایی کرونا ویروس خدمت ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت  ۹ مرکز درمانی ویژه خدمات‌رسانی سرپایی به مراجعان مشکوک به کرونا ویروس در شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی گفت: در کنار هفت مرکزی که معرفی شده بودند، دو درمانگاه شهید رضایی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی واقع در پل پیرنیا و درمانگاه بقیة الله(عج) برای درمان بیمه شدگان نیروهای مسلح واقع در دروازه کازرون نیز برای ارائه خدمات سرپایی در شیراز فعال شده است.

همتی از مردم خواست تا در صورت داشتن پرسش در این زمینه با شماره ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی تماس گرفته و یا به وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir مراجعه کنند.

پیش از این نیز مرکز خدمات جامع سلامت بوستان در شهرک گلستان، مرکز خدمات جامع سلامت میرزایی در شهرک بهشتی، مرکز خدمات جامع سلامت حر ریاحی واقع در محله دهپیاله، مرکز خدمات جامع سلامت فاطمه الزهرا(س) واقع در خیابان همت جنوبی، مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) واقع در بلوار نصر، مرکز خدمات جامع سلامت احمدبن موسی(ع) واقع در محله قلعه نو و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی در محله سعدی برای ارائه خدمات سرپایی معرفی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار