شهردار خرم‌آباد: همه اماکن و فضاهای پرتردد خرم‌آباد ضدعفونی می‌شوند

خرم‌آباد(پانا)- از امروز شنبه تمامی پاساژهای سطح شهر خرم‌آباد و همه فضاهای شهری و مکان‌های پر تردد توسط این شهرداری مستمرا پاکسازی و ضدعفونی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شهردار خرم‌آباد: همه اماکن و فضاهای پرتردد خرم‌آباد ضدعفونی می‌شوند

به گزارش پانا، محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد؛ از گسترش عملیات پیشگیری و مبارزه با شیوع کرونا توسط شهرداری خرم آباد خبر داد و گفت: شهرداری از صبح امروز عملیات مبارزه با کرونا را به سایر اماکن عمومی خارج از مجموعه شهرداری تسری خواهد داد.

او افزود: تمامی پاساژهای سطح شهر و کلیه فضاهای شهری و مکان‌های پر تردد توسط این شهرداری مستمرا پاکسازی و ضدعفونی می‌شوند.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: همچنین تمامی مخازن زباله سطح شهر و ماشین‌های حمل زباله به طور پیوسته شستشو و َضدعفونی می‌شوند.

شریفی مقدم ادامه داد: در چند روز گذشته سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد، روزانه اقدام به پاکسازی و ضدعفونی اتوبوس‌های برون شهری و درون شهری، مینی‌بوسها، تاکسی‌ها، ترمینال برون استانی، پایانه‌های مسافربری سطح شهر و فرودگاه خرم آباد کرده است.

او تاکید کرد: شهرداری خرم آباد از محل هزینه‌های جاری خود اقدامات مذکور را انجام می‌دهد و به شهروندان عزیز خرم آبادی اطمینان می‌دهیم که شهرداری در کنار آنهاست و هر چه در توان داریم در جهت مبارزه با گسترش ویروس کرونا به عرصه خواهیم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار