شناسایی یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در شیراز

شیراز (پانا) _معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی یک مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در آزمایشگاه تشخیصی کروناویروس شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه اندازی آزمایشگاه تشخیص این بیماری در شیراز و تلاش شبانه روزی همکاران ما برای تشخیص سریع تر مبتلایان که منجر به تقویت روند پیشگیری ازین بیماری می شود، یک مورد مبتلای جدید، از مجموع افراد مشکوک بستری شده، شناسایی شد.

او با اعلام این خبر، مجموع مبتلایان استان فارس را ۹ نفر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به تشخیص این موارد و آغاز دوره های درمانی مورد تایید وزارت بهداشت، به زودی شاهد بهبودی و ترخیص آنان باشیم.

دکتر همتی اضافه کرد: نتایج به دست آمده از افراد جدید در مراحل اولیه بوده و برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می شود.

به گفته معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد بیماری کروناویروس، تاکنون یک مورد از بیماران شناسایی شده بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده است.

دکتر همتی همچنین از تلاش همکاران بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در خدمت رسانی به افراد مشکوک به این بیماری و مبتلایان شناسایی شده قدردانی کرد و یادآور شد: ۹مرکز سرپایی نیز در شیراز برای ارائه خدمت به مراجعان مردمی پیش بینی شده است که امیدواریم موجب تقویت روند شناسایی مبتلایان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار