کارگروه پیشگیری از کرونا ویروس در مدیریت آموزش و پرورش کاشان تشکیل شد

کاشان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: جامعه امروز نیازمند حفظ آرامش روانی و رعایت بهداشت عمومی به عنوان مهمترین روش مقابله با کروناویروس است و فرهنگیان نیز که یک گروه مرجع هستند باید برای توسعه این دو اصل در جامعه تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه پیشگیری از کرونا ویروس در مدیریت آموزش و پرورش کاشان تشکیل شد

حسین مقنی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با تشکیل کارگروه پیشگیری از کرونا ویروس در مدیریت آموزش و پرورش کاشان براساس دستورالعمل ارسالی به مدارس، مدیران به کمک گرفته شدند که کارکنان، دانش‌آموزان و اولیا آنها را برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا آموزش دهند.
وی افزود: برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از بیماری کرونا کار ضد عفونی کردن مدرسه های این شهرستان با هماهنگی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.
وی تصریح کرد : برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس برای مدیران مدارس با استفاده از فضای مجازی، تشکیل سه کارگروه بیماری کرونا با حضور شورای معاونان اداره و کارشناسی سلامت و پیشگیری از جمله برنامه ها در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس بود.
مدیر آموزش و پرورش کاشان افزود: ممنوع شدن هرگونه تجمع دانش آموزان و فرهنگیان با عنوان مراسم، اردوهای برون شهری و برون شهری ، بازدیدها و اعزام به مسابقات ، جلسات و دوره های آموزشی از دیگر برنامه ها ی مدیریت آموزش و پرورش کاشان بود.
وی تصریح کرد: آموزش شیوه ضد عفونی کردن مدارس با استفاده از کلر از طریق اتوماسیون اداری و فضای مجازی برای مدیران، سرایداران و والدین دانش آموزان،ضد عفونی کردن ساختمان مدیریت، رستوران و درمانگاه فرهنگیان به صورت روزانه از دیگر اقدامهای پیشگیرانه در مقابل کروناویروس بود.
وی گفت: تهیه و توزیع بروشورهای آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در اتوماسیون اداری، ارسال روزانه غیبت دانش آموزان مدارس ناشی از انواع بیماری و شرکت در ویدئو کنفرانس مشترک وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش ، دو نوبت تشکیل جلسه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز باید صورت پذیرد.
مقنی با اشاره به درخواست مردم برای تعطیلی مدارس گفت: صدور مجوز تعطیلی مدارس بر عهده وزارت بهداشت و با هماهنگی مسوولان استانی است و این مدیریت تصمیم گیرنده نهایی نیست و شهروندان مطمئن باشند که برای دولتمردان نیز سلامت دانش آموزان مقدم بر آموزش آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار