نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد : وظیفه مربی تربیتی ، تربیت و نجات انسانهاست

یزد (پانا ) – آیت الله محمد رضا ناصری دردیدار جمعی از کارشناسان ومربیان تربیتی استان یزد گفت : تربیت و نجات انسان ها از وظایف مربیان تربیتی و دست اندرکاران امورتربیتی است .

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد : وظیفه مربی تربیتی  ، تربیت و نجات انسانهاست

به گزارش خبرگزاری پانا صبح امروزبه مناسبت هشتم اسفند سالروز تاسیس امورتربیتی وروز تربیت اسلامی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش و جمعی از کارشناسان ومربیان پرورشی وفرهنگی استان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد دیدار کردند

امام جمعه یزد دراین دیدار سیر حرکتی انبیا را تزکیه ، تعلیم و حکمت آموزی دانست و گفت : حرکت براساس حکمت بدان معنی است که هر چیز را در سرجای خودش قرار دهیم .

آیت الله ناصری از دانش اموزان به عنوان امانت الهی یادکرد که مربیان وظیفه دارند این دانش اموزان را به سوی کمال و سعادت رهنمون سازند

ایشان مربیان تربیتی را به تلاش برای تربیت دینی دانش آموزان توصیه کرد و گفت : شهید سلیمانی حاصل تربیت اسلامی بود که دلش برای ایران واسلام می سوخت .

وی ارزش نزد تربیت شدگان غیردینی را پول دانست و افزود : این افراد نسبت به خیلی از چیزها بی تفاوت هستد.

امام جمعه یزد با اشاره به شیوع بیماری کرنا و احتکار ملزومات بهداشتی مردم را ناشی از تربیت غیردینی خواند و گفت : کسی که حاضراست به خاطر پول هزاران ماسک مورد نیاز مردم را احتکار کند بی شک از تربیت اسلامی دور مانده است .

درابتدای این دیدار حسینعلی ملانوری شمس معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد با گرامیداشت هشتم اسفندماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی بدست شهیدان رجائی و باهنر ، گزارشی از عملکرد و وضعیت تربیتی دانش آموزان استان را ارائه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار