پیام معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه به مناسبت هفته تربیت اسلامی

ابرکوه (پانا) -  معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابرکوه به مناسبت فرارسیدن 8 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی این روز را به همه تلاشگران عرصه تربیت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه به مناسبت هفته تربیت اسلامی

همزمان با 8 اسفند محمد علی شکیبا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی، با صدور پیامی این روز را به همه دست اندرکاران عرصه تربیت تبریک گفت و بر نقش آفرینی این افراد در تحقق سند تحول بنیادین تاکید کرد .

متن پیام بدین شرح است: زندگی مجال تربیت است و هستی کلاسی است که همه لحظه ها و صحنه هایش، آموزگار تربیت انسان است . کسانی که پیامبر گونه زندگی خود را وقف نجات گم شدگان کوره راه های زندگی نموده اند. آن ها مانند پیامبران، مربیان دلسوز انسانند. مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند. آن ها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود، همیشه در اندیشه گشودن چشم های خواب آلوده در مسیر چاه های زندگی اند. فکر خوب زیستن، خوب ماندن و خوب ساختن، در قلب دریایی اینان، موج های سهمگین اراده می آفریند. اینان سازندگان نسلی معتقد، با ایمان و با نشاط اند. و همه ما مدیون ایمان قلبی و مساعی این بزرگواران در راستای تربیت صحیح هستیم. امید است با تکیه‌ برسیاست‌های ابلاغی مقام معظّم رهبری مدظلّه‌العالی در زمینه‌ پرورش و فرهنگ و نیز باتکیه برخردجمعی وتلاش‌های مستمر نیروهای متخصص، فهیم و فکور در آموزش‌ و پرورش از سویی وحمایت‌های اندیشمندانه وهمه جانبه تمامی اصحاب اندیشه و قلم از سویی دیگر، به اهداف درخور توجّهی در حوزه­ پرورشی وفرهنگی دست‌یابیم .

در پایان از درگاه خداوند متعال برای همکاران خدوم نظام تعلیم و تربیت به ویژه مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران مدارس که در خط مقدّم حوزه تربیت مشغول انجام وظیفه‌اند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضائل و معنویات را خواهانم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار