مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: امورتربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های امام(ره)در آموزش‌وپرورش کاشته شد

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نهاد امور تربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی«ره» توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش‌وپرورش کشور کاشته شد

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: امورتربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های امام(ره)در آموزش‌وپرورش کاشته شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نهاد امور تربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی«ره» توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش‌وپرورش کشور کاشته شد و برکات معنوی آن، بوستان‌های عشق و ایثار را شور و شعور بخشید.

محمدعلی واقعی صبح امروز با صدور پیامی هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

((با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنـر، بنیان‌گذاران نهاد امور تربیتی))

هشتم اسفندماه، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامی می‌دارم و با عرض تبریک به مناسبت این روز، برای تمامی دست‌اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی مدارس استان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

نهاد امور تربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی«ره» توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش‌وپرورش کشور کاشته شد و برکات معنوی آن، بوستان‌های عشق و ایثار را شور و شعور بخشید.

با عنایت به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی در بسترسازی برای رسیدن متربیان به مراتبی از حیات طیبه، ارج نهادن و تجلیل و قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه امور تربیتی باید موردتوجه جدی قرار بگیرد.

اکنون با گذشت چهار دهه از تأسیس امور تربیتی در پرتو عنایات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با ملاحظه اسناد بالا دستی حوزه تعلیم و تربیت، به ویژه سند تحول بنیادین فرصتی کم نظیر به وجود آمده است تا از طریق هم‌افزایی و کاربست خلاقیت و نوآوری، امر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان به زیور فضایل اخلاقی، قانون‌گرایی، مسئولیت‌پذیری، عدالت‌گستری، وفاق ملی و نهادینه کردن بیش‌ازپیش ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی و قرآنی آراسته گردد.

در پایان از درگاه خداوند متعال برای همکاران عزیز و سخت‌کوش حوزه تعلیم و تربیت به‌ویژه متصدیان، مربیان و معاونان پرورشی و فرهنگی مدارس که در خط مقدم تعلیم و تربیت مشغول انجام‌وظیفه‌اند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات درخواست می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار