رییس آموزش و پرورش منطقه مروست : زندگی مجال تربیت است

مروست (پانا) - محمد رضا محمدی به مناسبت فرارسیدن هشتم اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس آموزش و پرورش منطقه مروست : زندگی مجال تربیت است

متن پیام رییس آموزش و پرورش مروست به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا
با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نظام آموزش و پرورش نیز مانند بسیاری از ارکان جامعه نیازمند بازنگری و تحول اساسی بود تا بتواند بار سنگین رسالت خود را در تربیت میلیون ها کودک، نوجوان و جوان ،مطابق اهداف و آرمان های انقلاب و تعلیمات اسلام عزیز و سیره عملی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) انجام دهد.
مجموعه امورتربیتی در پرتو عنایات و رهنمودهای حکیمانه ­ی مقام معظم رهبری نسبت به این حوزه فرصتی برای نقش آفرینی فعال­تر فرهنگی و تربیتی در اختیار دارد تا از طریق هم افزایی و کاربست خلاقیت و نوآوری، مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر تحول بنیادین را به زیور فضائل اخلاقی، قانون گرایی، مسئولیت پذیری، عدالت گستری، وفاق ملی و نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ و ارزش­های اسلامی و قرآنی بیاراید و جان دانش آموزان و آینده سازان تمدن نوین اسلامی مان را سیراب سازد.
در این راستا برخود فرض می دانم تا از تلاشهای مجدانه همه همکارانم بخصوص معاونین ومربیان عزیز پرورشی و همه دست اندرکاران عرصه تزکیه و تعلیم تشکر کنم و برای همکاران شریف درحوزه راهبردی تعلیم وتربیت موفقیت و پیشرفت روز افزون در دستیابی به قله­ های رفیع دانایی و عرصه های نوین دانش از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار