پیام مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به مناسبت گرامیداشت روز امور تربیتی

قزوین (پانا) - حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ، در پیامی هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به مناسبت گرامیداشت روز امور تربیتی

باسمه تعالی

"هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی" فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای گفت‌وگو ، تبادل‌نظر و نقد سازنده ، راهکارهای بهبود و ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را مورد بررسی قرار دهد و گفتمان سند تحول بنیادین را که رویکرد اصلی آن تربیتی و فرهنگی به ویژه تربیت انسان شایسته بر اساس آموزه‌های قرآن و دستیابی دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است ، ضمن تبیین ابعاد آن ، برنامه‌ی محوری این هفته قرار دهد.

امورتربیتی به عنوان یادگار شهیدان رجایی و باهنر فقط یک نهاد نیست بلکه حاکمیت تفکر تربیتی درهمه شئون مدرسه است . موفقیت در آموزش و پرورش حاصل برخورداری همه ما از ادراک درست نسبت به مفهوم تربیت و تربیتی شدن همه اقدامات در فرایند یاددهی و یادگیری در کلاس درس و مدرسه است.

هشتم اسفندماه، روز امورتربیتی و آغاز هفته‌ی تربیت اسلامی را گرامی می‌دارم و با عرض تبریک به مناسبت این روز ، برای تمامی همکاران نهاد ارزشمند تعلیم و تربیت ، به ویژه دست اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی و پرورشی مدارس استان قزوین آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

حسنعلی اصغری

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار