پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت روز امور تربیتی

بهارستان (پانا) -مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با صدور پیامی هشتم اسفند، روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت روز امور تربیتی

در متن پیام مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان آمده است:

بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها و دانش های آن به نسل های بعدی انتقال یابد. مهم ترین وسیله این انتقال آموزش و پرورش و مدرسه مهم ترین واسطه انتقال است، بر همین اساس امور تربیتی در مدارس وظیفه گسترش فرهنگ اسلامی را دارند تا دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش های اسلامی ترغیب کند.

اکنون در سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش های مجموع همکاران صادق و خدمتگزار امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، کارکنان پرتلاش و دلسوز امور پرورشی مدارس این مدیریت و با نوید آینده روشن و درخشان این نهاد، از همه معاونین، مربیان و برنامه ریزان امور پرورشی و فرهنگی تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم تا با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در مورد جایگاه و افق کارکردی نهاد امور تربیتی، با بهره گیری از مجموعه‌ ظرفیت‌ها، بخصوص نیروی انسانی ارزشمند این بخش که سرمایه‌ بزرگ اجتماعی امور تربیتی هستند و با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ریزی امور پرورشی مدارس، چارچوب‌ها و زمینه های لازم برای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم گردد.

دوام توفیق و عزت جامعه فرهنگیان و بویژه خانواده امور تربیتی را در ظل توجهات خاصه امام عصر(عج) از درگاه احدیت مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار