دستگاه سونا اکسیژن فعال در مازندران تولید شد

ساری (پانا) - محققان پارک علم و فناوری مازندران توانستند دستگاه سونا اکسیژن فعال برای تخریب مستقیم و شکست مولکول چربی در بدن و دفع آن از منافذ پوست وهمچنین افزایش سیستم ایمنی بدن و جوان سازی پوست را تولید کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه سونا اکسیژن فعال در مازندران تولید شد

خواجوی مقدم مدیر عامل شرکت مدار گستر فناور چالوس در این باره گفت: دستگاه های سونا اکسیژن فعال جهت تخریب مستقیم و شکست مولکول چربی در بدن و دفع آن از منافذ پوست به صورت املاح و درافزایش مولکول DPG ۲,۳ به عنوان محرک قوی گلبول های قرمز در اکسیژن رسانی به بافت ها و جوان سازی پوست، احیای عالی سیستم گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

او نقش این دستگاه را در کاهش ۴۰۰ تا ۶۰۰ کالری در هر جلسه استفاده از دستگاه و همچنین تسریع در بهبود زخم و سم زدایی بدن، اکسید و دفع سموم و فلزات سنگین بوسیله تعریق بدن ، تسریع روند درمان بیماری های عفونی و خود ایمنی موثر دانست و افزود: افزایش سیستم دفاعی در مقابل سرطان و دیابت و بیماریهای خود ایمنی ، کاهش درد توام با آرامش ریلکس شدن بدن بسیار مفید خواهد بود.

مدیر عامل شرکت مدار گستر فناور چالوس گفت: وجود روشهای درمانی بسیار گران و پرخطر نیاز جامعه را برای متدهای درمانی جایگزین موثر تر و ایمن‌تر را بیش از پیش افزایش می‌دهد . حس امنیت در درمان امری بسیار ضروری برای مردم جامعه است و ما به کمک دستگاه سونا اکسیژن فعال راهکارهای موثر در مشکلات مربوط به پوست و لاغری و زیبایی در حوزه پزشکی و ورزشی که درمان ان به روش های متداول ممکن نیست و یا هزینه بالاتری دارد را ارئه می‌دهیم .

خواجوی مقدم افزود: عدم وجود رقیب داخلی، کاهش قیمت به یک سوم نسبت به نمونه خارجی با همان کیفیت و استاندارد، دقت بالا تر و عملکرد بهتر نسبت به نمونه خارجی با روش ابداعی، سهولت استفاده از دستگاه از مزید های رقابتی این دستگاه می باشد.

او تصریح کرد: دستگاه سونا اکسییژن فعال استاندارد ملی ایران، گواهی های CE ISO - را داراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار