به مناسبت هفته تربیت اسلامی صادر شد

پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز امور تربیتی

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز امور تربیتی

به گزارش خبرنگار پانا سیستان وبلوچستان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


امور تربیتی نهادی است که با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر تاسیس گردید و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی برای انقلاب داشته است؛ از جمله انتقال ارزشهای دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی، زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی، شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی آنان و حفظ ارزشها.
بنابراین مهمترین اهداف تشکیل امور تربیتی را حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس باید دانست. چرا که انگیزه های انقلابی و اسلامی همراه با شعار «مربیان امور تربیتی سربازان انقلابند» موجب تأسیس این نهاد انقلابی شده است.
امید است تا با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در مورد جایگاه و افق کارکردی نهاد امور تربیتی، با بهره گیری از مجموعه‌ی ظرفیت‌های دستگاه انسان ساز آموزش و پرورش ، بخصوص نیروی انسانی ارزشمند این بخش که سرمایه‌ی بزرگ اجتماعی امور تربیتی هستند با توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش، ضمن مهندسی دقیق ماموریت‌ها و نظام مدیریت و برنامه ریزی امور پرورشی مدارس، چارچوب‌ها و زمینه های لازم برای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم گردد.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی از تمامی دست‌اندرکاران نظام تعلیم وتربیت بویژه مربیان تربیتی به عنوان متولیان پرورش نسل آینده صمیمانه تقدیر وتشکر می‌نمایم.


حمید رضا رخشانی
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار