آغاز همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و دانشگاه صنعتی شریف

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری با موضوع آموزش های کارآفرینی و به مناسبت هفته اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی فی مابین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و دانشگاه صنعتی شریف

محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نشستی و در حاشیه امضاء تفاهم نامه ضمن ابراز خرسندی از همکاری آموزش و پرورش و نهاد دانشگاه ، این همکاری را تمرین خوبی برای استفاده متقابل از دانش و تخصص دانشگاه و تجربه آموزشی آموزش و پرورش بیان نمود.

او در ادامه بیان کرد: روح حاکم بر گام دوم انقلاب سرمایه گذاری بر روی نوجوانان و جوانان است و با نگاه مدیریتی می توان خلاء ارتباط ساختار مند با سازمانها و نهادهای علمی و فرهنگی خارج از ساختار آموزش و پرورش را رفع نمود

او با تاکید بر اهمیت آموزش های اقتصاد و کسب و کار گفت : دانش اموزان پس از فراغت از تحصیل وارد بازار کار خواهند شد و آموزش هایی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی در دوره تحصیلی دوازده ساله خود خواهند داشت می تواند پایه گذار تصمیم گیری درست آنها در ادامه تحصیل در دانشگاه و یا ورودشان به بازار کار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد : مفاهیم ساحت اقتصادی و کارافرینی سند تحول بنیادین باید به صورت فراگیر به همه دانش آموزان آموزش داده شود و در این راستا باید به تخصص و علم دانشگاه و پژوهش های انجام شده در حوزه های فرهنگی و علمی اعتماد کرد.

صیدلو همکاران خود در آموزش و پرورش اعم از معلمان و مدیران و کارشناسان را مخاطب قرار داد و اذعان کرد : همه ما معلمان باید ابتدا در شش ساحت تعریف شده در سند تحول بنیادین توانمند شویم به طوری که یک معلم بتواند دورنمایی از اجرای آموزش این شش ساحت را در مقابل دانش اموزان خود ترسیم نماید .

در بخش دیگری از این جلسه ،یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز با تاکید بر اهمیت برنامه های آموزشی و برنامه ریزی به منظور افزایش دانش جامعه آموزش و پرورش از همکاران خود در اتاق اقتصادی و کارآفرینی سند تحول بنیادین و سایر دفاتر همکار در انعقاد تفاهم نامه قدردانی نمود.

او ابراز امیدواری نمود : همکاری با سایر نهادهای علمی و فرهنگی در حوزه اقتصاد بتواند زمینه ساز توسعه اقتصادی و حضور نیروهای انسانی توانمند در چرخه اقتصاد کشور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار