سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته­ تربیت اسلامی

کرمان(پانا) - پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت «سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته­ تربیت اسلامی

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته­ تربیت اسلامی

متن پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به این شرح است:

به نام خداوند بخشاینده مهربان

با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل(رحمة ا... علیه) و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران امورتربیتی ودرود به روح مطهر شهید سردار سلیمانی ودرود به تمامی فرهنگیان شریف سراسر کشور. هشتم اسفند، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامی می دارم و با تبریک این روز، برای مجموع همکاران پرورشی و سازمان دانش آموزی آرزوی سلامت و توفیق می نمایم.

امور تربیتی شجره طیبه ای است که به پشتوانه اندیشه های رفیع و انسان ساز بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در گستره آموزش و پرورش کشور روئید و برکات معنوی آن، جان و دل گلهای بوستان عشق و ایثار و جویای ارزش های دینی و انقلابی را شور و شعور بخشید؛ بر این اساس هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای گفتگو، تبادل نظر و نقد سازنده، راهکارهای بهبود و کیفیت بخشی به فعالیت های امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

برای همکاران شریف حوزه راهبردی تعلیم و تربیت، بویژه متولیان، متصدیان امور تربیتی و دانش آموزان، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله های رفیع دانایی وعرصه های نوین دانش از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

هاشم برآوردی

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار