پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته " تربیت اسلامی "

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته " تربیت اسلامی "پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته " تربیت اسلامی "

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

برای پرورش دیانت و احیای مسائل ارزشی، عبادی و فرهنگی مدارس اهتمام شود. مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )

نظام هدفمند آموزشی، فرآیند تعالی جویانه و یکی از مهمترین ارکان سازنده انتقال، بسط و اعتلای فرهنگ و هویت جامعه است . توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ اسلامی، نهادینه نمودن عناصر فرهنگ و ترویج ارزش های والای دین ، آداب و رسوم و نمادهای ملی ارتقای معرفت و بصیرت دینی در پرورش نسلی متخلق به اخلاق الهی، متعهد، پژوهشگر و پژوهش باور تقویت کننده اقتدار ملی و ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، در حاکمیت ارزش ها و کرامت انسانی و داشتن جامعه ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه نقش بسزایی دارد.

لذا با این باور نهاد مقدس امور تربیتی، شجره طیبه و صدقه ی جاریه ی شهیدان والامقام شهید رجایی و شهید باهنر درگستره ی آموزش و پرورش تاسیس شد و برکات معنوی آن، جان گل های بوستان تعلیم وتربیت و جویای ارزش های دینی و انسانی را عطرآگین و در ترنم آوای سروش غیبی صفا و از خورشید عرفان روشن نمود.

اینجانب فرا رسیدن "هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی" را به همکاران سخت کوش و پرتلاشم در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل و معاونان و مربیان پرورشی در حریم مقدس مدرسه در اقصی نقاط استان پهناور کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است با کیمیای همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، شاهد افزایش اثربخشی و کارآیی طرح ها و برنامه ها، بالندگی فرزندان مستعد و علاقه مند ایران اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه دستگاه عظیم تعلیم و تربیت باشیم.

از خالق زیبایی ها سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس تعلیم و تربیت ایران اسلامی را خواستارم.

احمد اسکندری نسب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار