جلسه هیات امنای پژوهش سرای جابربن حیان آموزش و پرورش منطقه۲

تهران (پانا) - هوشنگ میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه2 در جلسه هیات امنای پژوهش سرای جابربن حیان؛ راه توسعه آموزش و پرورش را توجه به امر پژوهش و تحقیق دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هیات امنای پژوهش سرای جابربن حیان آموزش و پرورش منطقه۲

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران؛ جلسه هیات امنای پژوهش سرا با حضور مدیرآموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان در خصوص بررسی وضعیت پژوهش سرای جابربن حیان و ارائه نقطه نظرات کاربردی برگزار گردید.

هوشنگ میرشفیعی گفت: راه توسعه آموزش و پرورش توجه به امر پژوهش و تحقیق است و دانش آموزان امروز و دانشمندان آینده کشور بایستی دید نوینی به امر تحصیل و آموزش و پژوهش داشته باشند تا بتوانند توسعه کشور را فراهم نمایند.

مدیر آموزش و پرورش با بیان اهمیت جایگاه پژوهش سرا در جهت هدایت صحیح استعدادهای دانش آموزان افزود: با عنایت به رسالت آموزش و پرورش در زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی های دانش آموزان و در راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند راهبری کشور در امور نخبگان پژوهش سرای دانش آموزی در منطقه فعالیت می کند

وی اظهار داشت: تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان،شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه مند متناسب با نیازهای کشور، تلفیق دانش نظری و فعالیت های عملی و کاربردی، تسهیل دستیابی دانش آموزان به یافته های جدید علمی، پژوهشی و فناوری، پرورش خلاقیت و تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان، حمایت از دانش آموزان و هنر جویان پژوهشگر برتر و کارآفرین و ایجاد زمینه و تقویت انگیزه حضور مؤثر دانش آموزان مستعد در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و فناوری در سطح ملی و بین المللی را از مهم ترین اهداف پژوهش سرا ذکر نمود که باید همه جهت نیل به این اهداف تلاش کنیم.

بهشتی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیتها و مسائل و مشکلات پژوهش سرا ارائه نمود.

در ادامه اعضای هیات امنای پژوهش سرا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان ازهمکاران و کارشناسان هیات امنای پژوهش سرا تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار