انهدام 10 باند سارقان حرفه ای در شیراز

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس، از دستگیری سارق به عنفی که تحت پوشش مسافرکش نما، اقدام به 20 فقره سرقت از شهروندان کرده بود در شیراز ‌خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انهدام 10 باند سارقان حرفه ای در شیراز

سردار "رهام‌بخش حبیبی" در جمع خبرنگاران، گفت: در پی شکایت تعدادی از خانم‌ها مبنی بر اینکه هنگامی که به عنوان مسافر سوار خودرو شدیم ناگهان سرنشین با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... از ما می‌کرد که شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار "حبیبی" اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با سواری پراید دارای آرم تاکسی با پلاک‌های جعلی تحت پوشش مسافرکش، افراد عبوری را سوار و در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت، انگشتر، طلاجات و عابر بانک آنان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و دستگیر و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت به عنف اقرار کرد، بیان داشت: این سارق مسافرکش نما تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

در ادامه سردار "حبیبی" عنوان داشت: در یک ماه گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند 10 باند سارقان حرفه‌ای منزل، احشام، خودرو و قطعات آن را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص 55 نفر سارق دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند، عنوان داشت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 191 فقره انواع سرقت منزل، خودرو و قطعات آن و به عنف اقرار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار