نماینده ولی فقیه در مازندران: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب‌تر از همه چیز است

ساری (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با کرونا  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد که سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
 نماینده ولی فقیه در مازندران: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب‌تر از همه چیز است

آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در دیداری با مسئولان کمپین مقابله با کرونا استان مازندران که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شکل گرفته است، گفت: «سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است. حتی اگر به جایی برسد که نیاز باشد نماز جماعت و نماز جمعه هم تشکیل نشود، نباید تشکیل بشود.

در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب تر از همه چیز است. بنابراین همه باید پای کار باشند. هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد، همه باید مسئولیت پذیر باشند.»

او تأکید کرد: تمام دستگاه ها باید ذیل ستاد پیشگیری از این بیماری که تشکیل شده است پای کار باشند.

امام جمعه مرکز مازندران گفت: «همه باید توصیه های ستاد را انجام دهند، تریبون نماز جمعه در خدمت مقابله با این بیماری است. بنده و ائمه جمعه در خدمت این برنامه هستیم. چرا که در حال حاضر از تمامی مسائل واجب تر است.»

آیت‌الله نائینی خواست که علاوه بر بسیج دانشجویی تمامی تشکل های دانشجویی مثل انجمن اسلامی، کانون‌ها، بسیج اساتید، هیئت علمی‌ها و ... باید پای کار بیایند تا با عزم همگانی با این بیماری مقابله کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار