ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در مدارس برگزار گردید

بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پروش منطقه آب پخش گفت : از دستمال و ماسک در مواقع عطسه و سرفه کردن و قرار نگرفتن در کنار فرد بیمار به عنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده از سرایت این ویروس به دانش آموزان آموزش داده شود.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در مدارس برگزار گردید

با حضور رئیس اداره آموزش و پروش منطقه آب پخش ، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، معاون آموزشی، کارشناس ضمن خدمت و فناوری، کارشناس پرورشی، کارشناس حراست و کارشناس قرآن و عترت ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در مدارس در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت : باید بهداشت فردی و نحوه شستن دست، استفاده از دستمال و ماسک در مواقع عطسه و سرفه کردن و قرار نگرفتن در کنار فردذعاندا بیمار به عنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده از سرایت این ویروس به دانش آموزان آموزش داده شود.

اکرم پاپری اضافه کرد: در راستای پیشگیری و کنترل کرونا اضافه کرد: آموزش به رانندگان سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس سرایداران، نیروهای خدماتی در راستای رعایت امور بهداشتی ضروری دانست.

پاپری عنوان نمود: به‌تمامی پیش دبستانی ها، مدارس و مدارس غیر‌دولتی تحت نظارت اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز اعلام‌شده تا به‌منظور ارتقا سلامت دانش آموزان و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام‌های بهداشتی لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار