آمار دقیق از میزان باسوادی آذربایجان غربی تهیه شود

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه نیازمند آمار دقیق از میزان باسوادان در استان هستیم گفت: روشهای سواد اموزی نیازمند ابتکار و خلاقیت و مسایل آماری در این بخش نیازمند سازماندهی خاص و بازبینی و دقت است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آمار دقیق از میزان باسوادی آذربایجان غربی تهیه شود

ابراهیم محمدی روز دوشنبه درپنجمین جلسه بهبود کیفیت وستاد امتحانات سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: چهار هزارآموزش دهنده در استان وجود دارد که باید نظارت دقیق و کافی در زمینه فعالیت آنها اعمال شود.

وی ادامه داد: از نظر شیوه آموزش نیز دقت و خلاقیت در این زمینه ضروریست چرا که برخی ناهنجاریها در این بخش تبدیل به الگو می شود.

وی بیان کرد: کلاس گذاری از اقدامات و وظایف این بخش است که باید با نظارت ویژه بر کلاسها همراه باشد.

محمدی ادامه داد: رغبت برای کار در بخش سواد آموزی بالاست و لازم است تا در بکار گیری افرادو دریافت مدارک آنان برای آموزش دادن نهایت دقت انجام شود.

وی اظهار کرد: کمیته هایی که در قالب بهبود کیفیت فعالیت می کنند نیز باید از حالت کلیشه ای خارج شوند و برنامه هایی ارائه شود که با روشهای جدید و ابتکاری اجازه تخلف در این زمینه داده نشود.

وی افزود: لازم است با روشهای خاص و راهبری جلوی تخلفات گرفته شود و شفاف سازی در این بخش بیش از پیش باشد.

علی اکبر صمیمی معاون سواد آموزی آموزی آموزش و پرورش استان در انتهای جلسه گزارش کاملی از نحوه ثبت نام دوره های مختلف سوادآموزی و کلاس گذاری و نظارت بر کلاس های مختلف حوزه سوادآموزی ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار