نگاهی متفاوت به رویدادهای سیاسی روز در برنامه های جدید رادیو در فصل زمستان

تهران (پانا) - برنامه‌های منتخب حوزه سیاسی فصل زمستان 98 معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی متفاوت به رویدادهای سیاسی روز در برنامه های جدید رادیو در فصل زمستان

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، برنامه گفت و گو محور« انقلاب تا آزادی» با چهره های شناخته شده در جریان های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به گفتگو می نشیند. کارشناس مجری در جهت تبیین مسائل مختلف از نگاه مردم مسائل را پرسشگری می کند. این برنامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول: بیان ابعاد شخصی و شخصیتی مهمان برنامه. بخش دوم: پرسش از ابعاد شغلی و اجتماعی میهمان و انعکاس اقدامات وی در شرایط بحران. بخش سوم: اظهار نظر میهمان برنامه درباره وقایع مختلف.

این برنامه با بررسی مهمترین جریان های کشور،روز های یک شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:45 با تهیه کنندگی بشیرجعفری نیا و گویندگی عبدالله عبدی از رادیو تهران پخش می شود.

در مجموعه مستند «خط پایان» سعی شده است تاریخ پیمان ها و معاهدات ایران از دوره قاجار تا انقلاب اسلامی روایت شود و مصادیق عزت و ذلت در شکل گیری این تحولات برجسته گردد.در هر برنامه از آیتم هایی نظیر کلام کارشناسان ، متن روایی ، صدای شاهد ، بخش نمایش و افکت های متنوع استفاده شده است.

مستند «خط پایان» با موضوع تاریخ معاصر ایران ساعت 8:40 روزهای یکشنبه با تهیه کنندگی عبدالله راضی و گویندگی رضا هدایت فر پخش می شود.

شنونده برنامه های رادیوتهران روی موج fmردیف 94 مگاهرتز و معارف روی موج 96 مگاهرتز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار