معاون دادستان اعلام کرد:

اشد مجازات در انتظار محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک

تهران (پانا) - معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه هیچگونه اغماضی با محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک نخواهیم داشت، می‌گوید اشد مجازات را برای افرادی که از عرضه کالا امتناع یا گرانفروشی کرده‌اند، اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اشد مجازات در انتظار محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک

به گزارش مهر، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست هماهنگی طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: باید دادستانها همچون گذشته، به نیت هم افزایی و هماهنگی، به کمک دستگاههای اجرایی و دولت بیایند و بیش از گذشته، رسالت خود را به ثمر برسانند.

وی افزود: دشمنان نقشه‌های بسیاری را برای کشور کشیده‌اند، اما به هر حال از مقاطع مختلف سربلند بیرون آمده‌ایم، در این میان با توجه به تجربه و آشنایی که با جامعه صنفی کشور داریم، مشخص است که قاطبه اصناف، به یاری دولت خواهند آمد و در این حوزه فعال عمل خواهند کرد.

معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه هیچگونه اغماضی با محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک نخواهیم داشت، گفت: اشد مجازات را برای افرادی که از عرضه کالا امتناع یا گرانفروشی کرده‌اند، اعمال می کنیم.

وی افزود: دستگاههای نظارتی امیدوارند که کار بازرسی و نظارت را در ایام پایانی سال به نحو خوبی پیش ببرند؛ البته در شرایط کنونی که موضوع کرونا پیش آمده، همه امکانات بسیج خواهند شد؛ به نحوی که این مقطع هم همانند سایر مقاطعی که مشکلاتی بروز کرده، با سربلندی سپری خواهد شد؛ اگرچه بخشی از مساله شیوع ویروس کرونا و ایجاد نگرانی‌های ناشی از آن، سیاسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار