تشکیل جلسه با محوریت بیماری های حادتنفسی در منطقه 3

تهران (پانا) -جلسه اضطراری برای مقابله با ویروس کرونا با حضور یارمحمدی، معاونت پرورشی منطقه 3 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه با محوریت بیماری های حادتنفسی  در منطقه 3

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه3، تشکیل جلسه اضطراری با محوریت بیماری های حادتنفسی برای مقابله با ویروس کرونا، با حضور فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهرا کرمی، کارشناس سلامت و تندرستی و سایر کارشناسان این حوزه در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

یارمحمدی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه هنوز درمان قطعی برای ویروس جدید کرونا پیشنهاد نشده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، بهترین کار پیشگیری و مراقبت است و افراد آلوده به این ویروس باید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرندو همچنین به جهت آگاه سازی و بالابردن سطح اطلاعات آنان باید نکات بهداشتی و اخبار حوزه سلامت به ویژه توصیه‌های بهداشتی با رویکرد پیشگیری از ویروس کرونا به دانش آموزان و معلمان و اولیاء ارائه شود.

کرمی در ادامه عنوان کرد باتوجه به بخشنامه هاو نامه های ارسالی از سوی اداره کل متبوع و مراکز بهداشت تمامی موارد به مدیران ابلاغ گردیده، مدارس حوزه انتخابات مشغول گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح می باشند که گزارش کارهای خود را به صورت مصور به این کارشناسی ارسال می نمایند .

در پایان با توجه به اینکه مدارس تعطیل می باشند مقرر گردید بجز ارسال پیام ها از طریق اتوماسیون اطلاعات در گروه های مراقبین سلامت و رابطین سلامت و همچنین گروه پرورشی اداره نیز ابلاغ گردد تا اطلاع رسانی حداکثری را داشته باشیم . همچنین تشویق و ترغیب دانش آموزان و فرهنگیان به رعایت آداب تنفسی و تامین وسایل و تجهیزات بهداشتی و نظافتی به میزان کافی در مدارس از دیگر نکات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار