مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

کارگروه رسیدگی به وضعیت بهداشت مدارس برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تشکیل شد

بوشهر(پانا) - همه مدیران و معلمان در این روزهای تعطیلی مدارس نسبت به آموزش دانش آموزان و اولیا در خصوص مسائل بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا از طریق فضای مجازی اقدام نمایند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه رسیدگی به وضعیت بهداشت مدارس برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تشکیل شد

سیدحسن لواسانی فرد، مدیر آموزش و پرورش دشتستان در جلسه رسیدگی به وضعیت بهداشت مدارس برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل دفتر مدیریت اظهار کرد: در این ایام تعطیل همه مدیران باید در محیط آموزشی حضور داشته و در دسترس باشند.

او گفت: تمامی مدارس باید اقلام بهداشتی و مواد ضد غفونی کننده را با کمک انجمن اولیا و مربیان تهیه و نسبت به ضد عفونی کردن مدرسه و کلاس های درس اقدام نمایند.

لواسانی فرد تصریح کرد: مدیران تصاویر مربوط به اقدامات عملی در راستای ضد عفونی کردن مدرسه و راهکارهای ابتکاری خود در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا ویروس را از طریق فضای مجازی به اطلاع اولیا برسانند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: در مدارس روستایی و کم برخوردار با کمک دهیاری ها، شورای روستا و خانه های بهداشت روستایی، اقدامات لازم بهداشتی در مدارس صورت گیرد.

او همچنین بیان کرد: حداکثر تا روز جمعه نهم اسفند، همه مدارس باید شستشو شوند. همچنین برای ضد عفونی کردن تمامی کلاس ها، سرویس های بهداشتی، آزمایشگاه ها و کلیه تجهیزات باید اقدام نکنند و گزارشات مصور فعالیت های خود را در اختیار اولیای دانش آموزان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تاکید کرد: همه مدیران و معلمان در این روزهای تعطیلی مدارس، نسبت به آموزش دانش آموزان و اولیا در خصوص مسائل بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا از طریق فضای مجازی اقدام کنند.

لواسانی فرد گفت: اکیپ هایی از مجموعه مدیریت، نظارت بر فعالیت های پیشگیرانه و بهداشتی مدارس را بر عهده خواهد داشت و با حضور در مدارس، وضعیت بهداشت مدارس را مورد ارزیابی قرار می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار