قزوینی ها نگران کمبود ماسک نباشند

قزوین (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: تمامی ماسک‌های مورد نیاز شهروندان در واحدهای صنعتی استان قزوین تولید می‌شود و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

کد مطلب: ۱۰۲۶۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
قزوینی ها نگران کمبود ماسک نباشند

منوچهر حبیبی به همراه حمزه ئی مدیرکل سیاسی، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و قجر بیگی معاون دانشگاه علوم پزشکی از یک واحد تولید ماسک در استان قزوین بازدید کردند.

منوچهر حبیبی در این بازدید گفت: در استان قزوین تعداد چهار واحد تولید ماسک در حال فعالیت هستند که قادرند همه نیازهای استان را برطرف کنند.

وی بیان کرد: بر اساس نظر پزشکان استفاده از ماسک فقط برای کسانی که بیماری مزمن و عفونی دارند توصیه می‌شود و برای سایر افراد عادی نیاز به استفاده نیست.

حبیبی یادآور شد: برخی از فرصت طلبان با شایعه پراکنی در صددند تا نیاز بازار را بالا برده و با ایجاد کمبود کاذب به افزایش قیمت‌ها دامن بزنند که این افراد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کنیم.

وی از شهروندان خواست با رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست خود از بروز هرگونه آلودگی جلوگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: مدارس استان قزوین امروز و فردا تعطیل شده تا پیشگیری لازم از آلودگی دانش آموزان انجام شود.

این واحد قادر است روزانه ۲۲ هزار عدد ماسک تولید و به بازار عرضه کند که می‌تواند بطور کامل نگرانی مردم را در زمینه دریافت ماسک رفع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار