فرماندار اسلامشهر:اصول مهندسی در ساختمان سازی و پروژه های عمرانی را فدای سرعت عمل نکنیم

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت گرامیداشت روز مهندس مراسم جشن سازمان نظام مهندسی شهرستان اسلامشهر در سالن همایشهای فرمانداری شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:اصول مهندسی در ساختمان سازی و پروژه های عمرانی را فدای سرعت عمل نکنیم

پدر این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس اظهار کرد: در بسیاری از حوزه ها نحوه کارکرد مهندسان بر امنیت و آسایش روانی شهروندان تاثیر دارد.

او در ادامه تصریح کرد: در ساختمانهایی که مردم در آنها زندگی می کنند اگر اصول و معیارهای مهندسی رعایت شده باشد، خانواده هایی که در آنها سکونت دارند با آرامش خاطر زندگی می کنند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله، سیل و... در شهرهای مختلف کشور گفت: متاسفانه بالا بودن میزان تخریب ها در سالهای اخیر در زمان وقوع بلایای طبیعی نشاندهنده عدم رعایت ضوابط مهندسی در ساخت و سازهاست.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از آثار تاریخی و باستانی فاخری که از قرون گذشته در کشورمان باقی مانده ناشی از طراحی های مهندسی است افزود: امیدوارم مهندسانی که در حوزه های مختلف در شهرستان فعال هستند از هیچ فردی سفارشی نپذیرند تا با رعایت اصول و ضوابط مهندسی در احداث ساختمانها یا اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی مشکلی برای هیچ یک از شهروندان ایجاد نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر گفت: رعایت اصول و ضوابط مهندسی در ساختمان سازی و پروژه های زیر ساختی و عمرانی را که با امنیت، آسایش و رفاه مردم ارتباط مستقیم دارد نباید فدای سرعت عمل نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار