معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تمهید مقدمات لازم و پیشگیرانه در مراکز رفاهی و ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: کلیه مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان های استان تهران، تحت اقدامات لازم بهداشتی و پیشگیرانه قرار می گیرند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تمهید مقدمات لازم و پیشگیرانه در مراکز رفاهی و ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستانهای استان تهران

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به شرایط خاص پیش آمده مربوط به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: اقدامات بهداشتی ، پیشگیرانه و ضدعفونی در کلیه مراکز رفاهی و اسکان نوروزی فرهنگیان استان صورت خواهد گرفت .

او در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان های استان تهران به دلیل تمهید مقدمات لازم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده ، تاکید کرد: با تلاش همکاران در اداره امور رفاهی و تعاون استان در حال بررسی کلیه مراکز اسکان و ایجاد محیطی ایمن و آرامبخش جهت اسکان مسافرین محترم نوروزی می باشیم .

بهارلو با تاکید بر اینکه ثبت نام در سامانه رفاهی و مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان های استان تهران پس از ایجاد شرایط لازم به زودی فعال می گردد، تصریح کرد: ایجاد محیطی پرنشاط، ایمن و به دور از هر گونه دغدغه فکری و روانی جهت مسافرین محترم فرهنگی در ایام نوروز از وظایف جدی ماست و به هیچ وجه از مبحث سلامتی همکاران محترم فرهنگی در مراکز اسکان نوروزی غفلت نخواهیم کرد.

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران باشش مرکز رفاهی ، 36 مرکز اسکان موقت و 16 پایگاه اسکان منطقه ای آماده پذیرایی از میهمانان محترم فرهنگی در ایام نوروز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار