سالی هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان میبد اضافه می شود

هزینه در آموزش و پرورش، نوعی سرمایه گذاری است

میبد(پانا)- محسن موحدی فر در جلسه شورای معاونین با اشاره به اینکه سالی هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان اضافه می شود، عنوان کرد: بر اساس آمار و بررسی های انجام شده باید سالی ده مدرسه در شهرستان میبد ساخته شود.

کد مطلب: ۱۰۲۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سالی هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان میبد اضافه می شود

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش میبد با حضور دکتر میرمحمدی منتخب مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
محسن موحدی فر رئیس آموزش و پرورش میبد با بیان اینکه ما تنها اداره دارای دولت الکترونیک در سطح کشور هستیم گفت: درحال حاضر جمعیت دانش آموزی شهرستان میبد بیش از 23هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه این آمار رو به افزایش است و سالی هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان اضافه می شود بیان کرد: براساس آمار و بررسی های انجام شده باید سالی ده مدرسه در شهرستان میبد ساخته شود که خوشبختانه با حمایت های امام جمعه و خیرین شهرستان توانسته ایم این امر را محقق کنیم تا به شیفت بندی مدارس روی نیاوریم.

او در ادامه با بیان اینکه سال گذشته قریب به شش هزار دانش آموز در طی یک نهضت قرآنی جزء 30 قرآن را حفظ کرده‌اند گفت: بیش از 65 رشته در مسابقات فرهنگی و هنری داریم که خوشبختانه توانسته ایم در این مسابقات رتبه اول استان را کسب کنیم.

دکتر میرمحمدی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف میبد و تفت و حضور گسترده آنان در پای صندوق های رأی گفت: آموزش و پرورش برای بنده بسیار مهم و حساس است که اگر در مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت و درمان نروم، به کمیسیون آموزش خواهم رفت.

او با اشاره به اینکه هزینه در آموزش وپرورش خرج نیست، بلکه سرمایه گذاری است تاکید کرد: متاسفانه نگاه به آموزش و پرورش نگاه مصرفی بوده و امیدواریم این نگاه را تغییر دهیم.

میرمحمدی با بیان اینکه عدد بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش عدد قابل توجهی نیست، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین آموزش و پرورش قدم های خوب و رضایت‌بخشی را در این زمینه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار