فرماندار پیشوا: اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا در پیشوا قوت می‌گیرد

پیشوا (پانا) - نشست مشترک شورای پدافند غیرعامل با ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پیشوا به ریاست فرماندار و با حضوررئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین جهت اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشوا: اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا در پیشوا قوت می‌گیرد

در این جلسه، حسین عباسی فرماندار پیشوا در سخنانی بیان کرد: پیشگیری و کنترل ویروس کرونا نیاز به تدابیر شایسته و همراهی همه دستگاه‌ها و مردم دارد و باید اقدامات ویژه‌ای جهت پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس انجام دهیم.

او در ادامه گفت: اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه به ویژه ضدعفونی سطوح در تاکسی‌ها، مدارس، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مراکز تجمع و پر تردد به سرعت انجام می‌شود.

فرماندار پیشوا با تاکید بر لغو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، مسابقات و تجمعات ورزشی اظهار کرد: جلسات غیرضروری در ادارات، تعطیلی قلیان‌سراها و استخر دانشگاه آزاد و اعمال محدودیت برای فعالیت رستوران‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا صورت می‌گیرد.

حسین عباسی اذعان کرد: آموزش‌های لازم جهت آگاه‌سازی و کمک به کاهش استرس ایجاد شده در بین مردم در حال انجام است.

در ادامه رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز در سحنانی تصریح کرد: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک مشاهده نشده است.

خبرنگار: محمدرضا اردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار