مستند «خاتمه» در آمریکا

تهران (پانا) - فیلم مستند «خاتمه» ساخته برادران زارعی برای حضور در نهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند آمریکا AMDOCS) ) انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مستند «خاتمه» در آمریکا

به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلم مستند «خاتمه» به کارگردانی مهدی و هادی زارعی برای حضور در نهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند امریکا AMDOCS) ) انتخاب شده است و بر اساس جدول برنامه‌های این فستیوال، روز شنبه ۹ فروردین ۹۹ برابر با 28 مارس 2020 در سالن تیرستون اکران می‌شود.
«خاتمه» مستندی ۹۰ دقیقه‌ای از زندگی یک دختر مهاجر افغانستانی در شیراز است که در کودکی با فشار خانواده‌اش به عقد شوهر خواهر خود در می‌آید. روایت کم‌نظیر برادران زارعی از آنچه در درون خانواده‌های درگیر در ماجرای «خاتمه» می‌گذرد.
از عوامل شاخص این فیلم می‌توان به علیرضا علویان (طراح صدا)، بابک حیدری (تدوینگر) و ستار اورکی (آهنگساز) اشاره کرد.
مستند «خاتمه» پیش‌تر در جشنواره‌های لایپزیک، فلورانس ، پراگ و سینما حقیقت، نظر داوران، منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرده بود و این بار هم مورد توجه داوران جشنواره مستند امریکا در پالم‌اسپرینگ قرار گرفته است.
نهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند آمریکا AMDOCS) ) از ۲۷ تا ۳۱ مارس 2020 (۸-۱۲ فروردین 99) در پالم اسپرینگ کالیفرنیا برگزار می‌شود.
Magazine Movie Maker این فستیوال را یکی از ۵۰ فستیوال فیلم مستند برتر دنیا می‌شناسد که می‌تواند برای هر فیلمسازی جذاب باشد.
شرکت فرانسوی «رفت فیلمز»(RAFT films) حق پخش بین‌المللی این فیلم مستند را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار