روز مهندس، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار و ابداع در عرصه اندیشه و عمل است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن گرامیداشت زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، با صدور پیامی روز ملی مهندسی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
روز مهندس، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار و ابداع در عرصه اندیشه و عمل است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر با صدور پیامی به مناسبت روز ملی مهندسی، این روز را به مهندسان پر تلاش و خستگی‌ناپذیر مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

«به نام خالق هنر و زیبایی»

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه گذار تمدن این مرز و بوم بوده اند. امروز هم با تقویت اخلاق حرفه‌ای و روحیه خود باوری در جامعه مهندسی می‌توان شاهد تحولات عظیم در این عرصه بود. شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان برکسی پوشیده نیست.

امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، در گذر از یک پیچ سرنوشت‌ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده است، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

مهندسان در عرصه عمران, آبادانی و پیشرفت کشور همواره پیشگام بوده و هستند و در سال‌های دفاع مقدس نیز شاهد افتخارآفرینی مهندسان بودیم که یاد و خاطره شهدای مهندس را هم گرامی داشته و به ارواح طیبه تمامی آنان سلام و درود می فرستیم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات همه همکاران محترم، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سراسر کشور تبریک گفته، توفیقات روزافزو این مجموعه را در کمک به توسعه و پیشرفت مدارس کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار