مدیر آموزش و پرورش شهریار: به قید فوریت در صدد پاکسازی مدارس هستیم

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهریار به همراه اعضای کمیته سلامت و تندرستی آموزش و پرورش از روند ضدعفونی مدارس بازدید به عمل آورد .

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهریار: به قید فوریت در صدد پاکسازی مدارس هستیم

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به دستور العمل اقدامات پیشگیرانه و گندزدایی(ضدعفونی) مدارس با برگزاری جلسه فوق العاده کمیته سلامت و تندرستی و شورای معاونین منطقه به قید فوریت در صدد پاکسازی مدارس از موارد احتمالی هستیم.

او در ادامه بیان کرد: به مدیران مدارس اعلام شده با حضور در محل کار خود نسبت به ضدعفونی و حفظ بهداشت عمومی مدارس اقدامات لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول خطاب به مدیران مدارس بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع باید باحفظ آرامش و به دور از ایجاد هر گونه اضطراب و نگرانی به مطالعه دقیق دستورالعمل ارسالی آنفلوانزا و کرونا که مورد تاکید است بپردازند.

مجید پارسا بخشی از نکات مهم و ضروری پیشگیری از ویروس کرونا را به این شرح برشمرد: آموزش والدین، کارکنان و دانش آموزان به صورت غیرحضوری با استفاده از دستورالعمل ارسالی در بخشنامه، با تاکید بر شستشوی صحیح دست ها، نظارت بر بهداشت محیط و تامین صابون مایع، غربالگری دانش آموزان در ابتدای ساعت و ارجاع دانش آموزان دارای علائم سرماخوردگی به منزل با اطلاع و حضور والدین تا بهبودی کامل.

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار