تایید نهایی انتخابات اسلامشهر در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت

اسلامشهر (پانا) - در نشست مشترک صبح امروز هیات های اجرایی و نظارت انتخابات اسلامشهر که به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد، نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری به تایید نهایی رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تایید نهایی انتخابات اسلامشهر در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت

در این جلسه که اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات حضور داشتند، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی از حضور گسترده مردم در انتخابات و تلاش ها و زحمات کلیه کسانی که در برگزاری انتخابات دوم اسفند در شهرستان اسلامشهر مشارکت داشتند، قدر دانی بعمل آورد.

او در ادامه گفت: مردم همیشه در صحنه و مومن اسلامشهر علی رغم بمباران تبلیغاتی رسانه های معاند و ضد انقلاب حضور پرشور و گسترده ای در انتخابات داشتند.

مرسلپور با اشاره به سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در درس خارج فقه و تشکر عمیق معظم له از «درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان» افزود: تلاش برای حفظ وحدت در کشور و کار و خدمت برای آسایش و رفاه مردم در شرایط فعلی از اوجب واجبات است.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه با اشاره به همکاری، تعامل و همدلی اعضای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان برای برگزاری مطلوب انتخابات در اسلامشهر بیان کرد: انتخابات مهم دوم اسفند بدون حاشیه و مشکلی در شهرستان اسلامشهربرگزار شد و آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در سامانه تجمیع آرای ستاد انتخابات کشور ثبت شد.
خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار