معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

به 423 مدرسه مناطق کمتربرخوردار دولتی استان بوشهر سرانه پرداخت شد

بوشهر(پانا) - به مدارس مناطق کمتر برخوردار دولتی عادی و استثنایی استان بوشهر سرانه پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
به 423 مدرسه مناطق کمتربرخوردار دولتی استان بوشهر  سرانه پرداخت شد

غلامرضا دانش فر، در بازدید از جلسه مسابقه کتابخوانی "رنج و گنج " در دبستان سعادت شهر بوشهر اظهار کرد: به 423 مدرسه دولتی مناطق کمتر برخوردار روستای و شهری سراسر استان سرانه پرداخت شد.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: سرانه یاد شده به تعدادی قابل توجه از مدارس دولتی عادی و تمامی مدارس استثنایی موجود دراستان اختصاص یافته است.
او به دیگر پرداخت ها اشاره ای کرد و گفت: بدهی های روستای مرکزی مربوط به سال تحصیلی 98-97 بطور کامل تسویه شد و علاوه برآن 2 ماه از سال تحصیلی جدید نیز پرداخت شد.
دانش فر از پرداخت حق الزحمه امتحانات نهایی هم خبر داد و اعلام کرد: تاکنون حق الزحمه امتحانات نهایی سال 96 به‌طور کامل و حق الزحمه امتحانات نهایی سال بجز97بجز بخشی از حق الزحمه دی ماه پرداخت شده است.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با ابراز خشنودی از حضور خود درجلسه مسابقه سوادآموزان دوره انتقال در آموزشگاه سعادت،هدف از برپایی این مسابقه را کمک به تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری سال 1398 با عنوان "رونق تولید" دانست و اظهار کرد: برگزاری این مسابقه برای حمایت از رونق تولید و با هدف تشویق خانواده ها ی سواد آموزان در حمایت از تولید و مصرف کالای ساخت داخل کشورمان است.
او در خاتمه سخنانش مبازره با بی سوادی را وظیفه همگانی دانست و افزود: باید همه دستگاه ها در استان برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کاهش بی سوادی به یاری آموزش و پرورش بشتابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار