مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

آمادگی 10 ستاد اسکان شهرستانی در قالب 122 مدرسه برای پذیرش مهمانان نوروز 99

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان از آمادگی 10 ستاد اسکان شهرستانی در قالب 122 مدرسه و بیش از هزار و 138 کلاس درس برای پذیرش مهمانان فرهنگی نوروز 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی 10 ستاد اسکان شهرستانی در قالب  122 مدرسه برای پذیرش مهمانان نوروز 99

حمیدرضا رخشانی درجلسه هماهنگی ستاد اسکان میهمانان نوروزی که در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، تکریم و حرمت‌گذاری فرهنگیان پرتلاش و صبور، اولویت و وظیفه آموزش و پرورش است.

او ادامه داد: در جهت ارائه خدمات بهینه به معلمان، مسئولین امر اسکان ضمن برنامه ریزی و نظارت بر کلیه امکانات و فضاها و استفاده از کلیه ظرفیت ها در صدد هستند تا خدمات به نحو شایسته ای در جهت آستایش همکاران فرهنگی با جدیت بیشتر و به صورت هدفمند دنبال گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، بهسازی و زیباسازی پایگاه های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان، اطلاع رسانی لازم با نصب بنرهای اسکان در ورودی شهرها و محل های مناسب با رویکرد هدایت مسافرین به ستادهای اسکان و تهیه بروشور معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید کرد.

او افزود: متقاضیان اسکان ایام نوروز98 در استان سیستان و بلوچستان به منظور ثبت نام می توانند ازتاریخ 9 / 12 / 98 تا تاریخ 23 / 12 / 98 به سامانه اینترنتی به آدرسwww.eskan.medu.irمراجعه نمایند.

رخشانی بیان کرد: 10 پایگاه اسکان ثابت، 10 پایگاه اسکان سیار و بین راهی و 122 مدرسه با هزارو 138 کلاس درس آماده پذیرش میهمانان فرهنگی خواهد بود.

او در پایان گفت: در نوروز 98 در ستادهای اسکان شهرستانی، تعداد 16 هزار و 310 خانوار در قالب 58هزار و 853 نفر روز، پذیرش و تکریم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار