نشست ویدئو کنفرانس با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با محوریت موضوع پیشگیری از ویروس کرونا با مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست ویدئو کنفرانس با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا

این جلسه با هدف افزایش آگاهی و آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری به موقع از شیوع ویروس کرونا و تشخیص زود رس و به‌موقع موارد مشکوک بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد که در آن الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت کنونی کرونا و اپیدمویولوژی و نحوه پیشگیری و راه‌های انتقال بیماری نکاتی را بیان نمود.

این مقام مسئول در ادامه با توجه به اهمیت موضوع گفت: مدرسه محل تجمع دانش‌آموزان است و پنج روز در هفته و روزی حدود شش ساعت دانش‌آموزان کنار هم هستند و گروه هدفی که با آنها در ارتباط هستیم متشکل از دانش‌آموزان، اولیاء و همکارانی است که بیشترین زمان را با آنها در تعامل هستیم، پس می‌توانیم برای جلوگیری از شیوع این ویروس آموزش‌های صحیح و درست به آنها دهیم تا به جامعه کمک کنیم.

او بیان کرد: در این رابطه علاوه بر گسترش تعاملات درون‌بخشی و برون‌بخشی جهت استفاده از پتانسیل همه نهادها و واحد‌های ذی‌ربط یک دوره ضمن خدمت شش ساعته برای فرهنگیان تحت پوشش از طریق سامانه LTMS و به‌طور مجازی برگزار می‌‌شود.

حسن پور تاکید کرد :حفظ آرامش مهمترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ودر کنار آن رعایت بهداشت فردی و شستشوی مرتب دست است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در خصوص استفاده از محلول دکونکس و محلولهایی بر پایه الکل 60 درصد جهت ضد عفونی کردن سطوح و نیز وجود صابون مایع در مخازن سرویس های بهداشتی دانش آموزان و شستشوی مرتب دستها توسط دانش آموزان تأکید کرد.

این جلسه با حضور عربعلی زینالی معاون آموزش ابتدائی، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی، قاسم خوش‌قدم رئیس فناوری و اطلاعات اداره کل، روسای مناطق، شورای معاونین و کارشناسان مسئولان و کارشناسان سلامت و تربیت بدنی مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار