آغاز ثبت نام اینترنتی مراکز آموزشی رفاهی و ستاد اسکان فرهنگیان مشهد مقدس

مشهد(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز ثبت نام اینترنتی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان مشهد مقدس ویژه فصل بهار و ایام نوروز از تاریخ ششم لغایت نهم اسفندماه 98 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام اینترنتی مراکز آموزشی رفاهی و ستاد اسکان فرهنگیان مشهد مقدس

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل در این خصوص گفت: ثبت نام اینترنتی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان مشهد مقدس ویژه فصل بهار و ایام نوروز از روز سه شنبه مورخ ششم اسفندماه راس ساعت 11 صبح آغاز و تا نهم اسفندماه 98 ادامه خواهد داشت و این ثبت نام برای محدوده زمانی 28 اسفندماه 98 لغایت 31 خردادماه 99 انجام خواهد گرفت، لذا فرهنگیان متقاضی در تاریخ فوق جهت ثبت نام به سامانه اینترنتی به نشانی khanemoalemmashhad.com مراجعه نمایند.

وی افزود: در این مرحله از ثبت نام اینترنتی، تعداد 738 تخت در قالب 130 اتاق در اختیار زائرین فرهنگی متقاضی قرار خواهد گرفت.

ابری اول تصریح کرد: فرهنگیانی که در تاریخ فوق الذکر موفق به ثبت نام نشدند می توانند از تاریخ نهم لغایت 23 اسفندماه 98 با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس eskan.medu.ir جهت ثبت نام در مدارس استان و مشهد اقدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: تعداد 11 هزار و 727 کلاس درس در قالب یک هزار و 74 مدرسه در سطح استان نسبت به اسکان فرهنگیان در ایام نوروز خدمت رسانی خواهند کرد که از این تعداد هشت هزار و 334 کلاس درس و 771 مدرسه در مشهد مقدس فعالیت خواهد داشت.

وی عنوان کرد: فرهنگیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی در این دو مرحله نشدند با مراجعه به پایگاه های شبانه روزی 9 گانه ستاد اسکان فرهنگیان در مشهد مقدس نسبت به اسکان اقدام نمایند.

ابری اول گفت: در ایام نوروز 48 پایگاه شبانه روزی جهت ستاد اسکان فرهنگیان در سطح استان فعالیت خواهند داشت که از بین آن ها 9 پایگاه در مشهد مقدس فعال خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی جاذبه های زیارتی و گردشگری فراوانی دارد توصیه می شود فرهنگیان محترم از این اماکن دیدن فرمایند و در همین راستا فرهنگیان متقاضی اقامت برای سایر شهرستان های استان می توانند با مراجعه حضوری به پایگاه های ستاد اسکان شهرستان مربوطه از ظرفیت مراکز آموزشی رفاهی و مدارس آن شهرستان استفاده نمایند.

وی افزود: براساس مصوبه وزارت آموزش و پرورش تعرفه یک شب اقامت در مراکز آموزشی رفاهی برای هر نفر مبلغ 40 هزار تومان، کلاس های گروه ویژه برای خانواده پنج نفری 40 هزارتومان، کلاس های گروه الف 35 هزار تومان و کلاس های گروه ب 26 هزار تومان خواهد بود.

ابری اول بیان کرد: خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز مراکز آموزشی رفاهی و مدارس استان از قبیل فرش، پتو، تلویزیون، آب گرم کن، اجاق گاز و منبع آب جهت نوسازی و بروزآوری امکانات، ارائه خدمات جانبی به زائرین فرهنگی از قبیل توزیع غذای بهداشتی و سالم در محل اقامت، حضور پزشک عمومی در پایگاه های ستاد اسکان و اجرای برنامه های زیارتی و گردشگری از جمله اقداماتی است که جهت خدمت رسانی بیشتر به فرهنگیان معزز صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: در طرح اسکان زائرین فرهنگی در ایام نوروز قریب به یک هزار و 500 همکار فرهنگی استان به عنوان عوامل اجرایی همکاری خواهند داشت و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تلاش خواهد کرد بهترین خدمات را به فرهنگیان زائر در سفرهای نوروزی ارائه نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار