مشارکت 43 درصدی مردم آذربایجان شرقی در انتخابات مجلس

تبریز (پانا) - رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی میزان مشارکت مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۴۳ درصد اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 43 درصدی مردم آذربایجان شرقی در انتخابات مجلس

علیار راستگو با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: با تدابیر استاندار محترم و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و همچنین هماهنگی و همدلی عوامل اجرایی و و نظارت، هیچ‌گونه مشکل خاصی در برگزاری انتخابات به وجود نیامد.

او همچنین با اشاره به بارش سنگین برف در مناطقی از استان، تلاش های دستگاه های امدادی، راهداری و پلیس راه در برگزاری انتخابات و فراهم شدن امکان حضور همه واجدان شرایط رای استان در انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در خصوص به نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نتایج شمارش آرا در ۱۲ حوزه انتخابیه از 13 حوزه استان مشخص شده است.

او در خصوص نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس، نتایج شمارش آرا باید توسط هیئت های اجرایی و نظارت تطبیق داده شود که این امر در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در مراحل پایانی خود قرار دارد و به محض نهایی شدن نتایج، اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌های رسمی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار