در حوزه مسجدسلیمان؛لالی؛اندیکا و هفتکل

علیرضا ورناصری پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد

مشارکت۷۰درصدی مردم لالی

پانا (لالی) - با پایان رقابت سخت و نفس گیر کاندیداها و فرایند رای گیری و شمارش آرا در حوزه های مختلف نماینده حوزه مسجدسلیمان ‌اندیکا هفتکل و لالی برای چهار سال آینده مشخص شد .

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا ورناصری  پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد

با پایان رقابت سخت و نفس گیر کاندیداها و فرایند رای گیری و شمارش آرا در حوزه های مختلف نماینده حوزه مسجدسلیمان ‌اندیکا هفتکل و لالی برای چهار سال آینده مشخص شد .

پس از شمارش آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا علیرضا ورناصری با کسب ۳۷۴۱۱ به عنوان نفر اول راهی بهارستان شد.

نتایج نهایی :

1-علیرضا ورناصری ۳۷۴۱۱ رای

2-علی عسگر ظاهری ۲۶۹۸۴ رای

3-مالک خدادادی ۱۹۷۸۴ رای

4-حسن رییسی ۳۷۷۹ رای

5-غلامحسین بابادی ۳۰۱۸ رای

6-نبی اله نریمیسا ۲۱۸۸ رای

7-صفی اله هزاریان ۱۲۴۶ رای

8-محمود توژی۱۲۲۲ رای

9-مرضیه محبی ۶۶۲ رای

10-رستم اشرفی پور ۴۴۱ رای

11-اکرم رجبی ۱۵۶ رای

12-رضا جلیلی ۶۵ رای

13-مهدی سراج الدین میرقاید ۲۳ رای

علیرضا ورناصری که در دو دوره حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره گزینه اصلی جبهه اصولگرا و نیروهای انقلابی بود علی رغم دوره قبل که توانست به مرحله دوم راه پیدا کند در این دوره با قاطعیت هر چه تمام حداکثر آرای حوزه انتخابیه را کسب و راهی بهارستان شد .

کرسی سبز مجلس در حالی از علی عسکر ظاهری به علیرضا ورناصری رسید که سایر نامزدها به غیر از مالک خدادادی آرای قابل توجهی کسب نکرده و رقابت اصلی در میان سه گزینه اول بود .

مالک خدادادی که برای سومین بار در انتخابات مجلس کاندید شده بود در حالی توانست بیش از 19 هز ار رای کسب کند که حضور برخی از کاندیداها و اجماع بر سر رسیدن به کاندید واحد تا روزهای آخر بر سر زبان ها بود و همین مسئله تا حدودی موجب شد که نتواند بیش از 12 هزار رای در لالی به دست بیاورد .

علی رضایی که عصر روز ماقبل انتخابات خبر تاییدی آن منتشر شد صبح روز انتخابات با انتشار یک کلیپ و اعلام عدم فرصت مناسب برای تبلیغ در حوزه انصراف خود را اعلام کرد تا خود را برای دوره بعد آماده کند .

صفی اله هزاریان که چهره شاخص دیگر انتخابات بود در حالی 1246 رای کسب کرد که در دوره قبل بیش از 18 هزار رای را توانست کسب کند که این ریزش آرا را می توان در تعدد حضور کاندیداهای شهرستان لالی دید .

علی عسکر ظاهری نماینده دوره دهم که دوره قبل را با کسب بیش از 45 هزار رای در رقابت با علیرضا ورناصری پیروز شده بود علی رغم همه تلاش ها و فعالیت های خود ناکام بزرگ این انتخابات بود .

آرای مردم لالی که تقریبا همانند دوره قبل در حدود 18 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده 12442 رای برای مالک خدادادی ؛ 2076 رای برای علیرضا ورناصری ؛1345 رای برای حسن رئیسی ؛‌1278 رای برای علی عسکر ظاهری و 1153 رای برای صفی اله هزاریان به ثبت رسید که مشارکت بیش از 70 درصدی مردم را در انتخابات نشان می دهد .

احمدخراسانی روزنامه نگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار