مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده دوست داشتن نظام جمهوری اسلامی است

لرستان (پانا)-فرماندارکوهدشت ورومشکان گفت: مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان با مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دادند همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران را دوست داشته و پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده دوست داشتن نظام جمهوری اسلامی است

ماشاالله نعمتی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه کوهدشت و رومشکان مردمی با فرهنگ و اصالت داشته و دارای تمدنی کهن هستند، بیان کرد: این مردم شریف قانونمند هستند و نشان دادند اگر مجریان و ناظرین انتخابات وظایف خود را بخوبی عمل کنند قطعا به آنان احترام می‌گذارند.

وی تاکید کرد: به زعم همه شخصیت‌ها آحاد مردم، گروه‌های سیاسی و همه کسانی که در این انتخابات بودند شاهد بودیم شرکت کنندگان با حضور حداکثری خود نشان دادند پای انقلاب، آرمان‌ها، ارزش‌های اسلامی، مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه ایستاده‌اند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه مردم شهرستان در این انتخابات در کمال آرامش و با مشارکت حداکثری تحسین همگان را برانگیختند، اضافه کرد: در این مدت کوتاه که افتخار خدمتگزاری مردم در این منطقه را دارم، اجرای قانون را یک اولویت قرار داده و به آن پای‌بند هستم.

نعمتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: با تمهیدات اتخاذ شده شش شعبه را برای بانوان در راستای رفاه حال آنان اختصاص و تعداد شعب را نیز افزایش دادیم.

وی تصریح کرد: مردم بواسطه اعتمادسازی که ما به آنها در راستای صیانت از آراء داده بودیم با آرامش و اطمینان رای خود را در صندوق‌ها ریخته و منتخب خود را معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار