نمایندگان ۳ حوزه انتخابیه مشخص شدند/ جزئیات آرای کسب شده

خرم‌آباد (پانا)- رئیس ستاد انتخابات لرستان نتیجه رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳ حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، دلفان و سلسله و بروجرد را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان ۳ حوزه انتخابیه مشخص شدند/ جزئیات آرای کسب شده

به گزارش پانا، محمود ثمینی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کسب شده از سامانه جامع انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان عنوان کرد: در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان از تعداد آرای مأخوذه ۱۱۳ هزار و ۲۷۹ رأی، تعداد ۱۱۲ هزار و ۲۱۴ رأی صحیح اخذ شده است.

وی تصریح کرد: محمدرضا مبلغی با ۶۲ هزار و ۵۵ رأی حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: محمدرضا مبلغی ۵۵.۳ درصد آرا را به خود اختصاص داده است و به عنوان منتخب حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان راهی مجلس می‌شود.

ثمینی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله از آرای مأخوذه ۱۱۱ هزار و ۹۵۸ رأی، تعداد ۱۰۹ هزار و ۷۹۶ رأی صحیح اخذ شده است، گفت: یحیی ابراهیمی ۲۹ هزار و ۴۴۶ رأی معادل ۲۶.۸۲ درصد آرا را کسب کرده و به عنوان منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه بروجرد از ۸۷ هزار و ۶۳۰ رأی مأخوذه، ۸۲ هزار و ۱۳۸ رأی صحیح اخذ شده است، ادامه داد: عباس گودرزی ۴۹ هزار و ۱۷۰ رأی معادل ۵۹.۸۶ درصد آرا را کسب کرده است و به عنوان منتخب مردم راهی مجلس می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: همچنین فاطمه مقصودی با ۱۷ هزار و ۸۹۱ رأی معادل ۲۱.۷۸ درصد آرا، به عنوان دومین نماینده در حوزه انتخابیه بروجرد منتخب شده است.

ثمینی تصریح کرد کرد: تا ساعات آینده در خصوص سایر حوزه‌های انتخابیه لرستان، به محض اینکه تأیید نهایی نتایج توسط هیئت نظارت مرکزی صورت گیرد و در سامانه جامع انتخابات قرار بگیرد، اطلاعات را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار