فعالیت 14 پایگاه اسکان در نوروز 99 درخراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- در ایام تعطیلات نوروز، 14 پایگاه اسکان آموزش و پرورش در شهرستان های استان برای اسکان موقت میهمانان فرهنگی در شهرستان ها و مناطق استان در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 14 پایگاه اسکان در نوروز 99 درخراسان جنوبی

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی،گفت: در ایام تعطیلات نوروز، 14 پایگاه اسکان آموزش و پرورش در شهرستان های استان برای اسکان موقت میهمانان فرهنگی در شهرستان ها و مناطق استان در نظر گرفته شده است.

محمدعلی واقعی، در نشست ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی پذیرای بیش از 500هزار نفر روز میهمان فرهنگی از سراسر کشور بوده است.

او با اشاره به آمادگی 166مدرسه با یک هزار 122کلاس جهت استقبال، پذیرایی و اسکان میهمانان فرهنگی در ایام نوروز 99، تصریح کرد: در این ایام قریب 400 نفر از پرسنل آموزشی و اداری با ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری خواهند داشت.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی، با اشاره به پیش بینی رشد20درصدی میهمانان نوروزی در سال جدید، بر آمادگی کامل پایگاه اسکان دردو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تأکیدکرد.

او ادامه داد: کلاس های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی به سه بخش، ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده و همکاران می توانند برای ثبت نام اینترنتی ورزرو این کلاس ها از تاریخ ۹ اسفند لغایت ۲۳ اسفند ماه سال جاری به آدرس eskan.medu.ir مراجعه کنند.

واقعی با بیان این که مدتی است، آماده سازی آموزشگاه ها برای اسکان نوروزی با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان ، در استان،شروع شده؛ ابراز داشت: با سرکشی های متعدد در طول اسفند نواقص و کمبودهای مدارس را مرتفع خواهیم کرد تا بتوانیم خدماتی در خور شأن همکاران فرهنگی و خانواده های ایشان ارائه نماییم.

او پذیرش فرهنگیان فرهیخته از سراسر کشور را اولویت کار پایگاه های اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و تأکید کرد: اسکان نوروزی فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری به جامعه فرهنگی ایران عزیز و سرافراز است.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی، با بیان این که کلیه مسافرین فرهنگی به همراه اعضا خانواده در پایگاه های اسکان استان در ایام تعطیلات نوروزی، تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: در اسکان نوروز ۹۹ توجه به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس،توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌هادر راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی، اطلاع‌رسانی لازم با رویکرد هدایت مسافرین تأکید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار