در آستانه چهارشنبه‌سوری؛

مانور آگاهی از خطرات مواد محترقه در مدارس مازندران برگزار می‌شود

ساری (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش مازندران از برگزاری مانور ویژه پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور آگاهی از خطرات مواد محترقه در مدارس مازندران برگزار می‌شود

سید علی ساداتی با اشاره به برگزاری جلسه برای پیشگیری از حوادث احتمالی «چهارشنبه آخر سال» در آموزش و پرورش مازندران با حضور دستگاه‌های مرتبط چون هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی گفت: محور اصلی این جلسه اتخاذ تدابیر پیشگیرانه بود. از جمله اجرای مانور ویژه با هدف افزایش آگاهی دانش‌آموزان را همانند سال گذشته در مدارس خواهیم داشت.

به گفته او این مانور آموزشی با حضور دستگاه‌های مرتبط در یکی از روزهای پایانی نیمه اول اسفندماه (12 تا 14 اسفندماه) در مدارس برگزار خواهد شد و در نظر داریم نمایشگاهی متشکل از آثار دانش‌آموزان و آثار برخی از دستگاه‌ها در مدارس استان تشکیل ‌شود تا دانش‌آموزان از خطرات استفاده از مواد محترقه آگاه شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در خصوص سوء استفاده برخی باندهای فروش وسایل خطرناک به دانش‌آموزان نیز گفت: حضور دستگاه‌هایی چون نیروی انتظامی در این جلسه برای همین موضوع است، چون عوامل انتظامی از هم‌اکنون پای کار هستند تا این باندها را شناسایی کنند و هدف ما نیز از برگزاری مانور و اجرای نمایشگاه در راستای آشناکردن فرزندان عزیز ماست.

سیدعلی ساداتی خطاب به خانواده‌ها گفت: از والدین نیز توقع داریم در خصوص استفاده از چنین وسایلی به فرزندان خود هشدار دهند، چون خطرات استفاده از این تجهیزات انفجاری، بعضاً جبران‌ناپذیر است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: خوشبختانه در نتیجه آگاه‌سازی و هوشیار کردن خانواده‌ها، معلمان، مربیان و دانش‌آموزان از طریق اجرای همین مانورهای آگاهی‌بخش، آخر سال 97 شاهد اتفاق ناگواری در میان دانش‌آموزان سراسر استان نبودیم و ان‌شاء‌الله در چهارشنبه آخر سال 98 نیز شاهد اتفاق بدی برای فرزندان عزیز نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار