مبتلایان ویروس کرونا به ۲۸ نفر رسیدند

تهران (پانا) - رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به 28 تن خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مبتلایان ویروس کرونا به ۲۸ نفر رسیدند

کیانوش جهانپور در گفت‌وگوی خود با شبکه خبر با تایید جان باختن ۵ تن از مبتلایان به کرونا در ایران گفت: به دنبال افزایش تعداد بیمارانی که با علائم شبهه آنفلوانزا و با افزایش نگرانی مردم به مراکز درمانی مراجعه کردند تا این لحظه ۷۸۵ نفر از میان هزاران نفری که مراجعه کرده بودند به مراکز درمانی ما اعزام شدند که از میان این جمع، تا روز گذشته ۱۸ نفر مبتلای قطعی تشخیص داده شدند و ظرف ظهر روز گذشته تا قبل از ظهر امروز هم ۱۰ مورد جدید نیز اضافه شدند که ۸ نفر ابتلایشان قطعی شد که جمعا ۲۸ نفر تشخیص قطعی ابتلا داشته‌ایم.

او با اشاره به ابتلای جدید ۲ نفر در تهران و یک نفر در قم به ویروس کرونا افزود: اغلب افراد مبتلا یا در شهر قم ساکن هستند و یا سفری به این شهر داشته‌اند.

جهانپور در خصوص آمار جانباختگان هم اعلام کرد: یک نفر از این موارد دهگانه جدید دیروز و امروز، نیز جان خودش را از دست داده که تا امروز در مجموع ۵ نفر جان خودشان را از دست داده‌اند.

او توصیه کرد: نکته بسیار مهم قطعا این است که هموطنان از سفر‌های غیر ضرور به ویژه به مقصد شهر قم پرهیز کنند یا آن را به تعویق بیندازند و انتظار هست که عزیران رعایت نکته‌های فردی و بهداشتی را مد نظر قرار دهند، شستشوی مکرر دست‌ها، پرهیز از دست دادن و بغل کردن و روبوسی و ضد عفونی محل‌های تماس دست‌ها و ... از جمله این موارد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار