مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد:

راهبرد کمیته امداد، خروج توانمندشده مددجویان از چرخه حمایت است

توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از طریق خلق فرصت های شغلی مناسب و اجتماع محور کردن فرآیند فقرزدایی از راهبردهای اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی این نهاد است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
راهبرد کمیته امداد، خروج توانمندشده مددجویان از چرخه حمایت است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان با اشاره به رویکردهای کاری این نهاد، گفت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از طریق خلق فرصت های شغلی و اجتماع محور کردن فرآیند فقرزدایی از راهبردهای اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی این نهاد است.
او با بیان اینکه رسالت کمیته امداد بسترسازی برای خروج توانمندشده جامعه هدف این نهاد در یک بازه زمانی مشخص، هدفمند و زمان دار از چرخه حمایت است، بیان کرد: با همین رویکرد جشن خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته برگزار و با رسیدن به سطح درآمد پایدار مناسب بخشی از آنها از بدنه حمایتی این نهاد خارج شدند.
صفری، توسعه مشارکتهای مردمی و بسترسازی برای افزایش حضور و مشارکت خیران در فرآیند فقرزدایی را از رویکردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: حضور مردم استان زنجان در حوزه کارهای خیر در کشور مناسب بوده و تلاش می کنیم با بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات این نهاد مسیر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را کوتاه تر و هموارتر کنیم.
امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به سرفصل های مشترک کاری این دستگاه با کمیته امداد، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری در جامعه و خدمت رسانی در حوزه اشتغالزایی برای نیازمندان و توانمندسازی آنها از فعالیت های ارزشمند کمیته امداد بوده و آماده همکاری مشترک با این نهاد در این بخش ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار