با محتکران و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد می‌‌شود

ساری (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران هشدار داد که با محتکران و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مازندران برخورد می‌‌شود

کد مطلب: ۱۰۲۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
با محتکران و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد می‌‌شود

حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر گفت: در پی هشدارهای صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص خطرات بیماری کرونا متاسفانه در سطح برخی از داروخانه های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده بوده ایم.

او با اعلام اینکه همانطور مسئولین وزارت بهداشت گفته اند استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است، اظهار داشت: در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح کشور بوجود آمده متاسفانه برخی از افراد دست به سوء استفاده زده اند و مبادرت به گرانفروشی و احتکار آن کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه گفت: عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی صورت گرفته و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضد عفونی کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

قوانلو یادآور شد: در سطح استان ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی وجود داشته ضمن اینکه کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با تمام ظرفیت در حال تولید می باشد.

او از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و ... موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار