مهلت ثبت‌نام در مدارس سمپاد امروز تمام می‌شود

تهران (پانا) - ثبت‌نام داوطلبان سنجش پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعداد درخشان که از روز شنبه ۲۶ بهمن 98 آغاز شده بود امروز شنبه سوم اسفند 98 تمام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام در مدارس سمپاد امروز تمام می‌شود

همه فرایند ثبت‌نام به صورت اینترنتی توسط شخص داوطلب از طریق سامانه azmoon.medu.ir انجام می‌شود و مدارس محل تحصیل داوطلبان صرفاً متعهد به ارائه رمز همگام به آن‌ها هستند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در فرآیند سنجش و آزمون ورودی از طریق سامانه مذکور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است که مشخصات مدارس استعداد درخشان سراسر کشور از آن طریق قابل مشاهده خواهد بود.

سنجش پایه هفتم دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ به صورت همزمان و نیز آزمون ورودی پایه دهم برای دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور ساعت ۱۴ همین روز برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه را ۵ روز قبل از این تاریخ برگزاری آزمون از طریق سامانه azmoon.medu.ir دریافت کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید ابتدا وارد سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir شده و فرم تقاضانامه ثبت‌نام را تکمیل کنند. آن‌ها باید بعد از بارگذاری فایل عکس مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ هزار ریال صرفاً به صورت اینترنتی برای وجه ثبت‌نام پرداخت کرده و شماره پیگیری را دریافت و آن را برای استفاده‌های بعدی نزد خود نگه دارند.

داوطلبان می‌توانند همه جزئیات ثبت‌نام تا پذیرش در مدارس سمپاد را اینجا مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار