در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب: لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها تمام نشده است؛ پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس صعود دارند

تهران (پانا) – پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است برای نقد جامع عملکرد 4 نماینده ایران در این فصل لیگ قهرمانان آسیا باید در انتظار پایان هفته سوم و دور رفت این رقابت‌ها باشیم.

کد مطلب: ۱۰۲۵۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب: لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها تمام نشده است؛ پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس صعود دارند

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد نمایندگان ایران در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم قضاوت در مورد تیم‌های ایرانی خیلی زود است و نمی‌توان با 2 هفته برگزاری این رقابت‌ها تیم‌ها را قضاوت کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و فکر می‌کنم برای رسیدن به تحلیل و نقدی جامع‌تر حداقل باید منتظر برگزاری بازی سوم و پایان دور رفت بازی‌ها باشیم، آن‌وقت بهتر می‌توان در این‌باره نظر داد.

وی ادامه داد: سپاهان در بازی اول مقابل العین چهار بر صفر پیروز شد اما مقابل تیم قدرتمند السد 3 بر صفر بازی را واگذار کرد. البته غیبت کی‌روش استنلی هم‌ در این نتیجه بی‌تأثیر نبود. پرسپولیس بازی اول را به الدحیل روی اشتباهات فردی باخت و در بازی با الشارجه هم دوباره دچار اشتباهات فردی شد که در نهایت پیروزی را با مساوی عوض کرد. در بازی استقلال هم تصمیمات داوری تأثیرگذار بود، آنها سه امتیاز بازی با الاهلی را از دست دادند و در بازی اول مقابل الشرطه هم با بدشانسی، مهدی قائدی مصدوم شد. تنها شهر خودرو در حد انتظار ظاهر نشده است که تغییرات در کادر فنی تیم باعث افت تیم شده است.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: به نظرم اتفاقاتی که در هر چهار تیم به وجود آمده نشان می‌دهد تیم‌های ایرانی در رویارویی با حریفان آمادگی کامل ندارند. پرسپولیس به درستی الشارجه را آنالیز نکرده بود که به آن شکل 2 بار دروازه‌اش باز شد. برگزاری مسابقات پیاپی در خارج از کشور، فشردگی مسابقات لیگ و لشکر مصدومان هم از دلایل افت تیم‌هاست. ضمن اینکه تیم‌های عربی ستاره‌های زیادی دارند و با سرمایه هنگفتی که در اختیار دارند بهترین بازیکنان را جذب می‌کنند، همین موضوع باعث قدرتمندی آنها می‌شود.

ذوالفقارنسب در پایان درباره آینده تیم‌های ایرانی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا گفت: به اعتقاد من تیم‌های ایرانی می‌توانستند در مسابقات خود نتیجه بهتری بگیرند. فکر می‌کنم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس برای صعود دارند و فقط باید علاوه بر پشتیبانی و آنالیز بهتر، روی مسائل روحی و روانی هم کار کنند تا نتایج خود را جبران کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار