فرماندار فیروزکوه:مشارکت بالای مردم شهرستان فیروزکوه در انتخابات دوم اسفند

فیروز کوه (پانا) - فرماندار فیروزکوه گفت: شهروندان فیروز کوه از لحظات ابتدایی به شعب اخذ رای مراجعه کردند و آرای زیادی به شعب اخذ رای ریخته شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار فیروزکوه:مشارکت بالای مردم شهرستان فیروزکوه  در انتخابات دوم اسفند

یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی ۴۸ شعب اخذ رای در شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در شهرستان فیروزکوه با برپایی ۴۸ شعبه اخذ رای از لحظات آغازین فرایند رای گیری؛ همه شعب به صورت آنلاین ارتباطشان با سامانه جامع انتخابات برقرار است.

او در ادامه تصریح کرد: شهروندان محترم از لحظات ابتدایی به شعب اخذ رای مراجعه کردند و تا این لحظه آرای زیادی به شعب اخذ رای ریخته شد و الحمدالله مشارکت بالای مردم شهرستان فیروزکوه را همانند ادوار گذشته شاهد بودیم.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه شهروندان فرایند رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند گفت: درخواست بنده از شهروندان محترم این است که در ساعات ابتدایی رای گیری به صندوق ها مراجعه کنند و فرایند رای گیری را به بعد از ظهر و ساعت های پایانی موکول نکنند.

این مقام مسئول افزود: مردم خیلی به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود توجه نکنند گرچه بر اساس اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات کشور؛ اثر انگشت الزامی نیست و اگر شهروندان نگرانی در این زمینه دارند ضرورتی به درج اثر انگشت بر روی تعرفه اخذ رای نیست و ما مطمئن هستیم که با حضور پر شور مردم شهرستان فیروزکوه مانند دوره های گذشته حماسه دیگری در این شهرستان رقم خواهد خورد.

او افزود: نذورات جوی در طی یک الی دو روز گذشته وجود داشت اما هیچ کدام از این موارد مانع فرایند رای گیری نشده است و الحمدالله تمامی راه های روستایی، راه های فرعی و اصلی باز هستند و تردد به صورت روان و بدون مشکل برقرار است؛ امروز هم به لطف خداوند در شهرستان فیروزکوه شاهد هوای مطبوع و مناسبی هستیم و بر مبنای پیش بینی های هواشناسی تا پایان امروز بارندگی نخواهیم داشت.

یوسفی جمارانی خاطر نشان کرد: بیش از هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسین وزارت کشور و نمایندگان نامزدهای محترم در شعب اخذ رای حضور دارند و بر روند رای گیری نظارت کامل دارند، تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است و علاوه بر آن مجموعه قضایی شهرستان هم آمادگی کامل دارد تا چنان چه موردی گزارش شود و برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

او گفت: با توجه به شناختی که از شهروندان محترم داریم و از هماهنگی ها با ستاد های انتخاباتی نامزدهای محترم انجام شده است بعید است که مورد خاصی اتفاقی بیفتد اما آمادگی کامل برای برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی وجود دارد.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار