حضور جوانان در پای صندوق های مجلس شورای اسلامی کاشمر

کاشمر(پانا)-انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کاشمر برگزار شد‎. ‎

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با آغاز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از تمبر اختصاصی انتخابات که توسط کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات کاشمر طراحی و اماده شده، توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان رونمایی شد.

در این مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین در شعبه اخذ شماره زیارتگاه شهید آیت الله مدرس از تمبر اختصاصی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که به تمثال بزرگمرد عرصه دین و سیاست و الگوی نمایندگی مجلس مزین شده بود رونمایی شد.

امام جمعه کاشمر نیز در ادامه با تاکید بر اینکه سرنوشت انتخابات در گام دوم انقلاب با حضور جوانان رقم می خورد گفت: حضور پرشور، برنامه ریزی و نظم در برگزاری و تامین امنیت سه اصل مهمی است که در تمامی انتخاباتی که در ایران برگزار می شود به وضوح دیده می شود.

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی یاداور شد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با مشارکت حداکثری شان در انتخابات بار دیگر تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را خنثی می کنند.

به نقل از فرماندار کاشمر در 227 مکان شهر کاشمر ماموران جمع آوری رای مردم مشغول به کار هستند.

گفتنی است مردم همیشه در صحنه به ویژه جوانان در پای صندوق های رای حضور چشم گیر بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار